iklan

Like Cherite Ini

Rabu, 5 Jun 2013

Bermulanya Cherite Cheriti Hijab....

Assalamualaikum w.b.t dan Salam Satu Malaysia....

Pertama-tamanya saya Mama Luvenya ingin mengucapkan terima kasih bagi sesiapa sahaja yang sudi menjengah ke blog yang tidak seberapa ini. Sedar yang kewujudan banyak blog-blog masa kini saya cuba untuk menampilkan gaya blog tersendiri. Tujuan blog ini dilahirkan hanyalah untuk  berkongsi info kepada pembaca semua. 

Konsep info Cherite Cheriti Hijab bukanlah tentang hijab atau fesyen sahaja malah saya akan cuba menyediakan pelbagai info semasa seperti kecantikan dan kesihatan, hiburan dan gosip, masakan, panduan ibu bapa, ilmu keagamaan, pengetahuan am dan macam-macam lagi.

Sebagai blog yang masih baby ini Cherite Cheriti Hijab amat memerlukan sokongan anda semua. Banyak perkara yang perlu saya belajar untuk menampilkan info yang bagus kepada anda semua. Harap-harap pembaca blog ini tak bosan atau jemu menjengah ke blog Cherite Cheriti Hijab walaupun untuk sebentar. Maaf atas segala kekurangan yang ada kerana saya seorang mama yang masih belajar tentang dunia Blogging. Enjoyce!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan